torstai 18. syyskuuta 2014

Oulu täältä tullaan! :)

Huomenna olis sitten lähtö Ouluun viikonlopuksi :) The Lookin Oulun klinikan avajaisjuhliin :) todella ihana päästä vähän muualle täältä pääkaupunkiseudulta :) Kesän aikana en kerennyt käydä kun muutamaan kertaan mökillä Vääksyssä, Tampereella ja  Kouvolassa..

Oon niin innoissaan tosta Oulu viikonlopusta että jätin huomisen Big Brotherin 10-vuotis bileet väliin.. harmi sinänsä että nyt en sinne osallistu, mut näin se aina on että kaikki kiva järjestetään samaanaikaan ja kaikkialle ei vaan pysty osallistuu.

päätin tähän väliin laittaa ekan kuvan mikä tuli mieleen bb:stä :D 

Mutta palataan vielä tohon vkl meitä lähtee tän vuoden viidakontähtösistä Ouluun huomenna mun lisäksi Tiina, Suvi, Katrie, Tia ja Alisa :) tulee varmasti aivan huikeen hauska reissu! :) Ja meitä voi tulla moikkaamaan sitten Lookin avajaisiin lauantaina :)




Lauantaina lähetään myös vähän katsomaan Oulun yöelämää! (hyviä ehdotuksia paikan suhteen saa pistää vaikka kommenttien muodossa!) Mun pitäs varmaa nyt illalla yrittää viel keksii mitä kivaa pakkaan mukaan sinne koska meiän minibussi starttaa Kampin edestä heti kun mun työvuoro loppuu huomenna :D ja ainakin nyt tää matkalaukku näyttää tältä...




Päättelin että Oulussa on kylmempi kuin stadissa joten laitoin välikausi takin mukaan.. :D ja suoristusrauta.. toivotaan et jotain muutakin saan pakattua, jostain syystä minne ikinä meen pakkaan aina viimehetkessä..

Ainiin kävinhän mä tänää shoppaa uudet leggingsit! ehottomasti parhaat! piti ostaa uudet vanhojen tilalle :) Mun työpaikalta :) ja samalla ostin uuden vaaleen luomivärin ku meille oli tullut töihin meikkei :) jee :) Huomaa kyl nytten kun oon ollut miesten puolella töissä niin kummasti en oo shoppaillut koko aikaa uusii vaatteita ku en pääse niitä naisten vaatteita jatkuvasti hypistelee :D




Nyt pakkaamaan ja nukkumaan :) jos vaikka seuraavan blogi kirjoituksen saisin tehtyy mun tukkajutuista :) tai sitten voisin viikonlopun jälkeen kertoo miten Oulussa meni ja laitella sieltä kuvia :) 

Kauniita unia <3

-Johanna

2 kommenttia:

  1. Mistä oot ostanut noi sun ihanat beiget korkkarit tältä "Oulu päivältä" mitkä näkyy instassa? :) muutenkin tosi ihana blogi ja toivon että kirjotat vielä paljon lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Misu nimisestä kenkäkaupasta :) hankin jonku verran sieltä korkkareita kun löytyy pienii kokoja ja korkeita korkoja :)

      Poista